Deštník je velmi užitečný produkt, který v deštivém počasí využije většina z nás. A proto je to skvělý reklamní předmět, který skutečně propagačně funguje.
Reklamní deštník
Praktické využití
Deštník je poměrně starý vynález, ovšem svou funkci plní naprosto skvěle a řada z nás ho nosí vždy s sebou, aby je nezaskočil žádný déšť. Zmoknout není nic příjemného a jestliže potřebujete následně ještě něco zařizovat, tak se to vůbec nehodí. Ještě se k tomu může přidat zima, což je ještě více nepříjemné. A proto je skutečně dobré nosit s sebou vždy nějaký ten skládací deštník, který třeba dáte do kabelky a vůbec Vás neobtěžuje.
Dříve takové malé skládací deštníky nebyli, ale v dnešní době se jednotlivé části opravdu hezky zasouvají do sebe, díky čemuž je výsledný rozměrech opravdu velmi malý. Zároveň je dost lehký, a proto s sebou netaháme vůbec žádné zbytečné závaží. Je to dáno i materiálem, protože ten je lehký, ale třeba vrchní plášť funguje naprosto skvěle a nedostane se přes něj ani jediná kapička vody. Celý mechanismus je dobře vymyšlený, takže se vůbec nemusíme obávat nějakého poškození při skládání.
Fungující reklama
Vzhledem k tomu, že když začne pršet, tak lidé začnou vytahovat deštníky a chodí s nimi a na místech, kde je spousta lidí, tak je to ideální předmět, kde se dá umístit úspěšná reklama. Když bude hezky designově zpracovaný, tak skutečně lidi zaujme a budou si název a případné logo opravdu v podvědomí pamatovat. Když o něm uslyší či jej někdy uvidí, tak je velká pravděpodobnost, že právě danou společnost zvolí.
Pokud se tedy rozhodnete pro nákup těchto výrobků a zároveň chcete mít zajištěný i potisk a veškerou práci spojenou s výrobou předmětu, tak je nejvýhodnější využít reklamních deštníku. Kromě nich je samozřejmě možnost využít pláštěnek, protože ty vyjdou levněji, takže to může být takový praktický dárek. Často můžeme vidět, že si firmy nechávají takové produkty dělat třeba pro své zaměstnance, nebo na dny otevřených dveří, protože obdarované potěší a ti budou následně propagovat danou společnost.