Prodej oděvů a oděvních doplňků na Internetu jsme zvolili jako jeden z možných příkladů, jak uskutečnit svůj záměr být úspěšným prodejcem a zároveň dělat radost mnoha lidem, kteří se mohou oblékat podle svého vkusu, a za dostupnou a hlavně rozumnou cenu, s možností vrácení zboží.
V této branži podniká mnoho subjektů a můžete se některými z nich i inspirovat, ovšem podmínkou k úspěšné činnosti je být na Internetu viděn, nejlépe co nejvíce v popředí mezi vyhledávanými obchody. Možná si ještě vybavíte, pokud jste pamětníci, začátky Internetu, na počátku devadesátých let minulého století, tehdy šlo o první nesmělé krůčky, častokrát zveřejňováním osobních stránek s fotografiemi a skromnými texty, případně s obsáhlými textovými pasážemi, které nahrazovaly komentáře uvedené v denním tisku. Tehdy také mnoho lidí nemělo k Internetu vůbec přístup a rozhodně nebylo možno tvrdit, že by fungoval nějaký internetový obchod. Výpočetní technika byla také drahá a nedostupná, ale jak šel čas, vše se začalo měnit.
Dnes je situace v této oblasti diametrálně odlišná, přibylo webových stránek a eshopy jsou již běžnou součástí našeho života. Nakupujeme přes Internet dokonce i potraviny a prodej oděvů a obuvi tu prosperuje rovněž. Jak už jsme naznačili, musíte být ovšem dobře viditelní a vyhledávače vás podle klíčových slov musí najít mezi předními prodejci, v opačném případě vaše činnost může postrádat smysl, a s minimálním obratem a množstvím zákazníků se vám příliš nepovede rozšiřovat sortiment a uspokojovat jejich potřeby.
Chcete-li být úspěšní v oboru, musíte dát zelenou problematice SEO. Konkrétně to znamená oslovit SEO optimalizátora a nechat si vypracovat webdesign SEO tak, aby vaše zboží bylo zařazené na předních pozicích, což je přesně to podstatné, podle čeho se lidé při nakupování na Internetu orientují.